bye2022.reismee.nl

30.2019 Mattisholm, Halmstad en Falkenberg.

30.2019 Mattisholm, Halmstad en Falkenberg.

Na Ronneby hebben we afgesproken met vrienden, die een stuga in Zweden hebben. We worden opgehaald bij het Shellstation en dat is maar goed ook, want de stuga ligt goed verstopt in de bossen. Ze hebben er een heerlijke woonplek van gemaakt, mét gastenverblijven. We slapen in onze eigen camper, net zo makkelijk. De catering, van onze gastheer en gastvrouw is heerlijk en we doen 's avonds een potje bridge. We komen tot de conclusie, dat we weer in de lesboekjes moeten duiken. Na ontbijt en koffie vertrekken we weer. Eerst nog wel de cache bij de grote houten eland in Strömsnäsbruk zoeken. Jaja, ook deze is door ons gevonden. Zaterdag staan we aan de haven in Halmstad. Er is van alles te doen in het centrum. Er heerst een leuke sfeer. Het is nu zelfs warm in Zweden! Maar 's nachts koelt het goed af. Zondag rijden we drie kwartier naar Falkenberg. Eerst naar Biltema voor wat motorolie. De camper lekt iets. Niet goed natuurlijk. We zijn op tijd op de c.p. en dat levert een plek op aan de haven om te staan. Aan het einde van de middag is het namelijk 'fullt'. We treffen een beetje gras en schaduw en wind tussen de loodsen. Heerlijk. Na het eten gaan we richting strand wandelen. Het wordt weer geocaches zoeken én vinden. We hebben er nu 262! Morgen gaan we naar Varberg en zijn we echt op de terugweg.

BYe