bye2022.reismee.nl

10. Thuis

1. Thuis. We zijn al weer ruim een week thuis en het is heerlijk om in ons eigen huis te vertoeven. Lekkere bank, groot bed, magnetron, kastjes met goed bereik, douche in je eigen grote badkamer en een t.v. Waarom gaan we eigenlijk in een camper wonen? Omdat het leven zo lekker simpel is, zonder veel invloeden van buiten af en we veel buiten kunnen zijn en in een andere omgeving vertoeven. Genieten, dat doen we nu thuis ook in onze 'tuinkamer'. Parasols uit en het is nog steeds zomer! Inmiddels is onze kleindochter op 9 juli geboren. Florien is een gezonde baby. Mama Renée en haar dochter zijn al weer thuis. Morgen gaan we nog eens kijken. En wanneer we weer gaan camperen, dat weten we nog niet precies. Misschien als Iris in augustus naar Nederland komt. Voor nu is het is fijn om familie, vrienden en kennissen te bezoeken en thuis te rommelen. Daarom stopt deze 'reismee 2018' nu. Bedankt voor het lezen van onze reisverslagen. BYe.

Saskia

Heerlijker te lezen hoe dit leven jullie je bevalt. Wij zijn inmiddels in Oostenrijk en aan he5 genieten van de bergen. Komen op 5 aug weer thuis en hebben dan vast snel contact kus Sas