bye2022.reismee.nl

4. Enschede

1. Enschede. We zijn plakkers, omdat we al weer 1 1/2 week in Enschede zijn. Maar wel precies op tijd voor de hevige buien, uit Noord Brabant vertrokken. Ons plan was om hier 2 dagen te blijven en dan naar Noord Duitsland te gaan. Maar zoals vaker wijzigen onze ideeën en zijn we gebleven vanwege het mooie weer. Vanmiddag hebben we voor het eerst een lekkere plensbui en wat onweer gehad. Het meeste draait om ons heen en raakt ons niet. Bofkonten zijn we. Het grasveld vindt ook lekker, want dat wordt al aardig geel. 's Morgens starten we met een duik in het ven. Het water is al zo'n 25 gr. en dus zwemt Y. nu ook. De honderden kikkervisjes in het water zijn al minikikkertjes geworden. En drommen bij het trapje om eruit te kunnen. Wat gaat dat snel. Na het ontbijt, gaan we op de fiets naar Haaksbergen voor wat boodschappen, of we zoeken wat geocaches op. Er liggen er hier zat! Van compleet spinnenwiel in het bos tot en met kleinduimpje aan een tak vast (thema sprookjes). En je loopt er zo langs als je het niet weet. Zo leuk! Ook al zijn we hier heel vaak geweest, er blijft genoeg te avonturen. De natuur is zo prachtig, dat verveeld nooit. Inmiddels zijn we premium lid van geocaching geworden, nog meer caches en dus valt nog heel veel te speuren! BYe

Janet

Veel plezier nog. Ben benieuwd waar de reis naar toe gaat.

Miranda

Jullie worden ineens als spam aangemerkt, jammer hoor. Maar gelukkig kijk ik af en toe op m'n webmail en daar stonden jullie nog. Ik ben benieuwd waar jullie uiteindelijk terechtkomen, fijne vakantie in ieder geval.