bye2022.reismee.nl

3. De Moer

3. De Moer III. Op de fiets naar Heusden. Onder Waalwijk langs, door het bos, over de zeedijk. De dijk is gebouwd na de Sint Elisabethsvloed in 1421, waardoor o.a. de Biesbosch ontstond. We slingerend door een mooi natuurgebied, met wielen (waterplassen overgebleven na de ramp). Via een stukje Bergsche Maas komen we aan bij het vestingstadje. Het fietspad volgt nu de punten van de vestingster. Heusden is echt een beauty. Het is er nu niet druk en we rijden over kinderkopjes, hobbel, hobbel, naar het centrum. Allemaal terrasjes en eethuizen in oude panden. Helaas geen ijsje te vinden. Het is een doordeweekse dag en dat is perfect voor zo'n bezoek. Na deze dag staan er 50 km bij op de teller. Inmiddels hebben we al 99 caches gevonden. De honderdste gaan we vandaag opzoeken. Ook de vogelverschrikker, midden in het bos, hebben we gevonden. Wat zijn mensen toch creatief met het verzinnen van verstopplaatsen. Onze travelcoin is inmiddels meegenomen uit Gent en gaat naar Engeland. Eerste pinksterdag bouletoernooi en bbq op de camping. We doen mee. En Yvonne wordt kampioen! Yeah! Haar naam komt op de Fenikstrofee. Na de kantinebrand vonden ze alleen nog een jeu de boule bal, vandaar. Volgend jaar terug om de titel te verdedigen??

BYe

Joyce & Ton

Wat ontzettend leuk om op deze manier met jullie "mee te reizen".
Groetjes van ons.

Annette

Hallo luitjes, Blijf lekker genieten! Inderdaad; Nederland is ook mooi!