bye2022.reismee.nl

1. Alphen aan den Rijn - de Moer

1. Alphen aan den Rijn - De Moer (N-Br). De zolder is geïsoleerd en afgewerkt, opgeruimd en ingeruimd en de agenda is leeg. We gaan toch nog twee dagen eerder op vakantie dan gedacht. Het mooie weer komt er aan, dus wegwezen. Helaas hebben we niet alles meegenomen: de geocache tas is vergeten. Op de vakantielijst zetten! Maar ach we kunnen ook nog zonder. In de Moer zijn we al eerder geweest, ook in mei en ook met heel mooi weer. Het is hier nog net zo fijn als toen: in het bos, met heel veel vogels. De geocaches liggen hier voor het oprapen! We hebben zelf travelcoins gemaakt. Onze camper is een rijdende geocache, maar die is nog nooit gevonden. Daarom bedacht Y. om zelf travelcoins te maken, kloontjes van onze rijdende geocache. Leuke bruikbare mandala-hangertjes bij Action gevonden. We nemen hetzelfde nummer als van onze camper-travelbug. Dit nummer kan opgezocht op de geocache-site. De eerste is dezelfde middag al gevonden bij villa Pardoes in Kaatsheuvel! Renée en Lucas zijn inmiddels een dagje geweest. Lucas wilde de volgende dag wel weer naar de camping. Je bent welkom manneke! Het weer in Europa is niet veel beter dan hier, dus we blijven nog een poosje. Misschien blijven we zelfs de hele vakantie in Nederland. Genoeg te fietsen en te bekijken! BYe

Sonja

Alweer vertrokken, ja, begin mei. Sneller dank je denkt is het voorjaar al bijna zomers. Heel veel, plezier de komende weken. Ik volg jullie met plezier!

Anne-Wil

Ha vakantiegangers. Ik ben gisteren weer thuisgekomen en heb nu tijd om jullie reisverslagen uitgebreid te lezen. Ook die van vorig jaar waar onze kennismaking begon!
Geniet ook weer van deze reis en leuk dat ik mee mag lezen,
Liefs, Anne-Wil

Annette

Ging alle spam verwijderen, kom ik opeens iets leuks tegen. Fijn dat we jullie weer kunnen volgen! Geniet er maar van! Groeten uit Alphen